Lördag!

God morgon alla söta!
Fan vad jag vaknade sent idag, klockan är ju redan tjugo i tre..
Men jag vaknade kvart över två så har varit vaken i allafall 20 min.
Nu ska jag fixa mig lite och sedan åka till handen vid fyra ungefär och gå på ji-sko där min mor jobbar.
Ska bara lämna hennes busskort som jag snodde igår för att åka hit där jag är nu..

Ikväll blire utgång förhoppningsvis, annars blite bara en mysig hemma kväll med mys och film.
Det är ju aldrig fel det heller.

Anyway, sov som en STOCK! ikväll..
Fan var skönt det varit att få sova ut, vaknat en gång bara ist för 14.
Fick lite ångest dock när jag vaknade den enda gången och insåg att klockan var kvart över elva, och jag skulle varit hemma halv åtta i morse för att mamma skulle h sitt kort för att åka till jobbet..
Shit-.-'
Men men, det löste sig i allafall tack och lov, och ingen grinig mor.

Nej fixar time, nu har jag bara en timme på mig att göra mig i ordning :O

En osminkad bild lite fint sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0