Lycka

Jag och Emma sov bort hela dagen igår, när vi vaknade gjorde vi oss i ordninig för att åka till min farmor.
Vi var hos Famor runt sju och fikade och pratade och hade super trevligt!
Jätte mysigt var det faktist.
Vi drack kaffe och, åt muffins och kakor.
Farmor och Emma kom bra överrens oxå, det är bra.
Hon är ju endå min framtida fru, så  det är fan bäst du kommeröverens med släckten! Haha
Allt gick jätte bra, hon gjorde nog fint intryck på Farmor.(Y)

Det är vid sådanna tillfällen man blir som lyckligast, när familjen och tjejen kommer överens.
Det som göre ännu bättre är att mamma och Amanda ÄLSKAR Emma, mamma frågade ungefären vecka efter att vi blev tillsammans om vi skulle gifta oss..Hahaha ganska sött!
Mamma och jag brukar prata om Emma, jag tycker det ärgulligt att hon verkligen vill att jag och Emma ska gifta oss.
Hon tycker om henne så mycket.
Det gör mig väldigt Lycklig.

Alla Älskar Emma, Jag förstår Varför.
Hon är ju helt underbar, en finare och bättre tjej från insidan och ut kan man inte hitta.
Alltid så snäll, glad och öppen.

Du gör verkligen mina Dagar
Jag är världens lyckligaste som har dig
Aldrig ska jag låta dig gå
Så positiv och full av energi,  du lyser upp var
tenda rum
Tänk att jag blev den lycklige att få vara med dig
Det känns underbart att få sitta med dig och planera framtiden
Jag trivs med dig, i din närhet
Jag vet att hos dig är jag säker och skyddad från allt ont
Jag har aldrig känt mig så fri som jag gör med dig
Å aldrig så lycklig som du gör mig
Framtiden är inte långt ifrån oss
Det här blir ett underbart liv
Ett långt och lyckligt liv tillsammans
Du vet att du betyder världen för mig,jag skulle ge dig allt
Jag älskar dig, jag hoppas att du vet det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0