Monopol

Ikväll ska jag och Emma mysa med Monopol, läsk och gottis!

Men just nu ska jag nog börja fixa till det lite här så det ser bra ut när hon kommer..
Ska fixa en liten pel hörna för monopolet och så ska jag fixa ett "bord" i sängen där vi ska ha datorn ikväll när vi ska kolla The Real L-Word och mysa!

Ikväll kommer bli en riktigt bra kväll, jag känner det.
Inte för att en kväll med Emma inte skulle vara bra, men idag blir det något extra.
Saknar ju henne oxå, endå gick hon för 1 ½ timme sen.
Haha åh mupp!



Jag sitter och beundrar min underbara takkrona, funderar på att skaffa en svart kristallkrona ist och hänga i taket..
Det skulle ju vara as snyggt, till min svarta säng med leopard pläden och kudden.. Grrr

Ja VARFÖR INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0