Plaza & Champange/Grädd Te

Vaknade fr ca 40 min sen & har precis varit ute och tagit en cigg med mor innan hon ska dra till jobbet.

Nu ligger jag i sängen & dricker Champange/Grädd te & läser Plaza.

Underbara tidning!

Tänkte Internet shoppa lite, H&M har ju fått in så fina grejer, vi har redan beställ lite.. 
Men lite till är aldrig fel!

Idag skulle jag behöva städa sovrummet som ser ut som ett bombnedslag, kommer ju folk ikväll.
Gurkan(mammas best friend) fyllde år samma dag som Emma så idag ska vi fira henne.
Så det kommer lite folk hit, så ska vi dricka lite champange och drinkar sedan dra ut någonstans inne i stan.
..Eller bara här i närheten.
Får se hur roliga dom är.

VAD SKA JAG HA PÅ MIG!?
Ah, bra fråga asso, för jag har ingen aning.
Känns som om jag inte har några kläder endå får inte kläderna plats i garderoben.
Men så är d väl alltid man tycker aldrig man har tillräckligt med kläder.
Aja, vi får se.

Nu ska jag bara njuta av mitt te och min tidning sedan internet shoppa.

XoXo:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0