Snacka sex?

Det är väl inge fel med att snacka sex?
Jag pratar gärna om sex, det är intressant och kul att höra om.
Älskar att sitta med mina vänner och snacka om sex upplevelser, dom värsta och dom bästa.
Haha och jag har en del roligat förjävliga och några fruktansvärt bra.

Underbart sex had jag så sent som igår.
Grr, det najz, och jag har nog inte kommit så skönt på länge som jag gjorde då.
Inget är ju bättre än bra sex, och jag kan ju stolt dela med mig och säga att Emma den bästa Ever!

Underbart..

Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. "sex upplevelser" roligt..

2010-10-18 @ 18:55:35
Postat av: iruba

"nej, nej nej nej nej nej" dink "aj"

2010-10-18 @ 19:27:59
URL: http://iruba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0