18/8 Norrland

Åkte ju till Norrland den 18/8, det var ju ett tag sen, men har nte kunnat lägga in bilder och så.

Men det var i allafall jätte trevligt, Emmas föräldrar Tycker bra om mig och så, så et känns jätte bra.
Än så länge ingen fiende i familjen.
Det blir nog inga fiender i denna familj heller, alla kommer så bra överens.
Jag hade i allafall super trevligt i Norrland, kallt som fan! Men trevligt.
Vi åt middag med deras grannar och dack och jag träffade lite släktingar och hade kul.
Hela helgen var mysig, jag och Emma tåg ett mysig bad tillsammans med ljus och skum.
Det var ingen dålig helg, Undra när vi åker tillbaka dit (A)

I väntan på vår buss i Umeå, som vi missade med två sek!
Fy fan vad snea vi var då asso.
Busschaffisen körde ju som om han vore 80!
Så vi blev 30 min försenade, och han sa inget heller om förseningen utan emma gick fram och frågade.
Jävla idiot, sen när vi kommer in med bussen så står våran andra buss där och precis när vi ska kliva av så åker den där ifrån så vi fick sitta i Umeå och vänta typ 3-4 timmar på nästa och ta den.
GRRR! Jävla BUSSCHAFFISAR!


I väntan på Bussen.

Jag har aldrig känt mig snyggare*host*

Jätte gulligt! När vi kom fram till Emma hade hennes mamma plockat fram "frukost" haha. så söt!
 

Och det första vi gjorde sen var tog en varsin öl, lyssnade på emmas skiva på högsta volym och rökte några cigg.

Underbart <3


Jag tycker om Storuman, dom hade inte mycket att Hurra för men människorna är underbara och det är en mysig plats att vara på.



Koffe thA mAn!

 En cigg och Öl i solen, Härligt härligt!

Emma <3

Vi åt kräftor  med grannarna en dag oxå.
Jumbo kräftor xP


Fler bilder kommer sen (:

XoXo:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0