Förfest och Paradise!

Jag, Emma och Frida drog och förfestade hemma hos Transan Pamela i fredags innan vi drog till paradise.
Det var skit kul.
 Pamela är trevlig, haha men hon kommenterar alltid hur snygg, sexig och trevlig jag är hahaha Så söt.
Vi hade i allafall trevligt där, drack, dansade åt chips och ostbågar, kollade på schlager(stavning?) och sjöng med lite medan Pamela stod och porrade sig i sitt egna lilla hörn haha :D
Super trevligt vare i allafall.
Kom dit runt åtta och drog ca elva, halv tolv till paradise.

Förfest hos Pamela.
Jag, Frida och Marc :D

Jag älskar att dansa, och när jag väl är igång kan ingen eller inget stoppa mig! ;)

Dance Dance!


Puss på min tjej <3
Min Underbara Kvinna!


XoXo :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0