Läppförstoring!

Nu är det läppförstoring på g för mig och mamma.
Iallafall för mig!

Efter jul är d första jag gör förstorar läpparna.. Inte mycket..
Jag vill bara göra dom lite fylligare.
Har även lite planer på Bröstförstoring?!
Jag menar, jag har rätt små tuttar, så lite större skulle inte störa mig direkt.
Men det blir ju inte än, men om något år elr två maybe.

Jag börjar med att fylla läpparna, och håller tummarna för att jag inte blir beroende.
Haha.. Risken finns ju, speciellt med mina små läppar.. Dom behöver lite fyllning.
Pussvänliga!


Befor

After

Why Not?! So Hot!
XoXo


Kommentarer
Postat av: trygg

Du är fin som du är.

Förstör dig inte med massa sånt där nu :(

2010-09-26 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0