Lista

Sommaren, 2010

ÅRET.

Hur har sommaren 2010 varit för dig? - Underbar! Träffa ny tjej, var utomland och fått nya vänner. Kan inte bli bättre.
Bättre än förra året? - ABSOLUT, detta år var med livat och mer Socialt.
Någonting du aldrig kommer glömma? - Ayia Napa med Emma och hennes Bror<3
Har du flyttat? - Nej, men snart hoppas jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - inte älskar men ett par jag gillar.
Isåfall vilken? - Orka skriva alla.
Har du druckit alkohol? - Vad gör jag om inte super varje helg?!
Har du kysst en främling? - Hmm, inte kysst men pussat i Ayia Napa när jag hade 15 minuter av fame och han ville ha en puss bild.. annars nej.




KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit?
- Perfekt. Underbar. Kärleksfull.
Är du kär? - Ja, jag är väldigt kär och väldigt lycklig.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja, självklart. Till mor, syster, Flickvän och vän (:
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja, Emma <3
Har du haft ett hemligt förhållande? - SJÄLVKLART!..Men ne..


SORG & HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej, tack och lov.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej, tack och lov.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Inte vad jag minns
Har du varit i slagsmål? - Yeas.


PERSONLIGT.Önskat att du gjort något? - Klart det finns något man önskar?!
Isåfall vad? - meh..
Har du skämt ut dig? - Frågan är ju när jag inte skämmer ut mig.
Men ja.. jag lyckades göra en "mickael Jacksson" ( som någon lite kul kallade det) på ribby i ett par ca15 cm höga skor, när jag skulle kliva ut från dörren.. det var ganska pinsamt men jag garvade så jag nästan kissade på mig. haha.
har du ljugit för en vän? - Nej, det har jag inte.
Har du varit ute en hel natt? - Ja det har jag, i Ayia Napa.
Jag och Emma satt vid polen till typ sju på morgonen, väntade på att dom skulle öppna vid typ åtta men pallade inte.
Har du blivit tagen av polisen? - HAHAHAHA, OMG JA! Roligast ever, ska dock inte prata om det högt (Y)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Eeh.. hm. Ja det har jag.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Min tjej :D

VÄNSKAP.


Har du träffat nya vänner? - Många!
Kan du nämna några? - Hanna, Frida och Emma är tre av dom (:
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Ja det har jag.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej det har jag inte.
Har du ljugit för en bästa vän? - Absolut inte.
Har du haft en relation med en vän? - Jag var tillsammans med min bästa vän för tre/4 år sen.
Har du många killkompisar? - Ja.



SKOLAN & FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - Ingen! :D
Vilken klass ska du börja i? - Ingen?
har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej..
Hatar du någon på din skola? - Sure i did, must been someone i did'nt like.
Har du gjort något framsteg? - Ja det har jag, sen ett visst problem försvann :D
Haft alla rätt på ett prov? - någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0