Victoria med Sara

 


Jag och Sara åkte in till stan för ett tag sen och mötte upp hennes vänner och drog till Victoria.

Pose!

Jag och Sara



I Tunnelbanan.

Som jag sjrev i tidigare Inlägg..
"På LÖRDAGEN 28/8
Drog jag och Sara ut tillsammans.
Hon kom hem från Turkiet för ca två veckor sen så vi tyckte vi skulle ses och umgås.
Så självklart.
Blev till att jag drog hem till henne där vi fixade oss tillsammans och drog några shotar innan vi drog iväg.
Vi hade inte riktigt bestämt oss för vart vi skulle, blev lite olika först drog vi till The Bridge eftersom att vi stod med på gästlistan..
Men det var så jävla dött och tråkigt så eh.. Ne.
Vi drog lika snabbt som vi kom in.

Sen ringde vi lenita och kollade om dom skulle ut.
Det skulle dom inte men vi var välkommna hem till dom som skulle få folk och supa där.
Men det sket vi i, så ringde sara sin polare och som skulle till Victoria.
Så vi drog dit och drack några öl och dansade.
Umgicks med hennes polare och hans vän.

Det var en Bratkille (ful som stryck) som var efter mig hela jävla kvällen och försökte dansa med mig, när jag flytta mig flyttade han sig.
Tillslut fick Sara tuppjuck, så när han klav fram när vi satt ute i sofforna och rökte.

Braten - Så d är här du gömmer dig.
Sara - det är min tjej!
Braten - ah.. okej? Jag ville bara dansa..
Alexandra (jag) - Det är okej att Dansa *ler stort*
Sara - VADÅ "OKEJ ATT DANSA"?!

Hahaha så söt! Och minen, asso jag dog lite där.
Det var som kärlek på riktigt<33
Hahaha åh, älskling älskling älskling.. HAHAHAHA.
*DÖR*

Aja kul var ei allafall, han typ smyg sprang därifrån det var kul och se. :D"

Haha

Fler bilder kommer!

XoXo:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0