Bygger om/ Planera ..?!

Nu byggs det om i vardagsrummet! Härligt,  här rivs det väggar för att det ska bli större.

Före;

Denna vägg rivs till väggen bakom.
Efter;



Känns redan mycket större, Golvet ska läggas nytt och så blir det en inglasad baksida.
Vad fint det kommer vara när allt är klart, och typ då flyttar jag och Emma, Haha.
Men det gör ju inget vi kommer ju endå hit och hälsar på. Allt kommer ta ca 6 veckor.
Sen ärbadrummet ny renoverat oxå, och as snyggt jämnfört med inna, då det var typmintblå väggar, Urk!

Nu ska jag och Emma Diskutera ...?!... och planera lite! Förstår ni att jag är lycklig?!

Jag är så lyckligt kär, skulle aldrig kunna skada denna människa på nägot sett. (Undantag alla käftsmällar närman sover, vänder sig om och råkar klappa till, sparken i skrevet när man delar badkar och smidigt försöker vända sig osv..)

Pussen sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0