Fredag 11 Februari - Gomorron

Godmorron.

Jaha, så var det snöstorm idag igen då. Jag och Emma hade hoppats på att det skulle vara lite finare idag så hade vi tänkt gå på messan i kulturhuset inne i stan, men ne.. Inte dag! Jag har varit med om härligare väder, och jag pallar inte fixa mig i ordning för att sedan gå ut i snöstorm och se ut som om jag vore nyvaken när jag äntligen kommit fram. Så ne, vi tar det en annan dag om vi har lite mer tur med vädret

Nu håller i allafall Emma på och gör scones! Godis godis, hon är så duktig.
Vaknade för en timme sen har hunnit dricka en mugg varm oboy i allafall. Ikväll ska vi träffa Emma vän Jenny, det ska bli kul! Det ser jag fram emot, Emma pratar så mycket om henne. Har vi tur är det inte längre snökaos ute.. Men antagligen så är det väl värre bara för att!

Nu blir det frukost, ha en fin morgon, hoppas ni slipper gå ut idag!

(bild från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0