Fredag 18 Februari - Internet Shopping

God morgon sötisar!

Så var klockan halv tio. WTF REDAN?! Aja, okej. Halv tio, och jag vaknade halv åtta av massor med mys från Emma. Härlig morgon, finns inget bättre än mys morgon. Har i allafal precis varit på affären och halndlat för 300 SPÄNN och kom hem med NADA! Vad har dom fr priser igentligen, sjukt. Aja, kpte hem lite köttfärs och courn till Emma så blir det spagetti och köttfärs till middag idag! Som jag längtat, love it!

Nu tänkte jag i allafall fixa mig i ordning, meningen är att jag ska På möte, men mensvärken tar över i kroppen vet fan inte om jag pallar. Vi får se hur det blir! Hoppas alla sovit gott, jag har sovit lite sisådär. Men den härliga morgonen var räddningen för natten, haha.

Kollade btw runt lite på halens igår kväll och hittade lite kul jag ska beställa hem;

Halens                                                           H&M
Blir dessa skor ist eftersom att jag inte verkar få mina från H&M.
Men visst var dessa fina?! Men inget mot dom jag ville ha från H&M
Elr vad säger ni?

Klänning till sommaren!

En liten party topp

x2 Bordslampor till huset, 199kr st!

Men fint va? Klänningen kommer ju bli as snygg i sommar, jag som älskar sailor/pinup stilen,

Nej nu ska jag fixa lite, höres senare, Pussen:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0