FREDAG 4 FEBRUARI

God morgon sötnosar!

Håller just nu på att fixa lite frulle. Kaffe, mackor och Juice.( elr hur det stavas?) Mer än så behövs inte för min lilla mage. Haha

Fan vad gott jag har sovit, skulle inte ha något emot att få sova någon timme till men det får jag inte.
Idag blir det möte klockan elva, sedan ska jag möta upp Emma efter så ska vi till systemet och köpa lite alkodricka!
Känns ju bra i allafall att inte ha brottom, 1 ½ timme kvar tills jag måste gå, underbart.
Annars får jag alltid stressa arslet av mig när jag ska göra n¨got, så blir det till att jag inte gör det alls.

Men men, nu ska jag äta min frulle, åter kommer kanske med dagens outfit.
Pussen på er sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0