HÄRLIG MORGON

Sitter just nu och dricker mitt morgon kaffe, som jag längtat!
Fick en ganska omysig men samtidigt en ganska mysig morgon. Det var ju inte så super skönt att vakna till " Alex, alex! vakna då. Du får inte somna om, då kommer du aldrig upp! Upp nu då, alex, alex!!" "SILVER!, CROSS! BEN!!!"
La mig och höll för öronen.. Men sen hittade jag en lapp under kudden som  gjorde denna morgon riktigt mysig.

Jag går upp sätter på kaffe tittar ut,DET SNÖAR! WTF!!!!
Hela min dag är förstörd, går in på rummet ser lappen ligga kvar på kudden.."Åh, min dag är räddad!<3"
Haha, så det kan vara och tänk så mycket det gör att min tjej bara skriver tre ord på ett papper!

Mysigt va?!



BTW! ALLA LÄSARE!
Jag behöver lite hjälp.. hur ska jag göra med min blogg.
Jag funderar på att göra en ny med något lite "vuxnare" namn kanske än Rosaninjor, och vad ska den i sånna fall heta?!
Sen har jag lite problem med att bestämma hur min header och hela sidan ska se ut.
Jag ärnöjd med text och storlek, men inte resten.
Vad ska jag ha förfärg på sidan? Hur ska headern se ut? Ska jag ha en bild elr flera i headern?
Lite sånt, någon med förslag skulle vara väldigt tacksam!! Tänk att det ska vara så svårt att fixasin Blogg.
Pussen

Kommentarer
Postat av: cat

Kmr någon på nått förslag titta gärna in på min .. JAG BEHÖVER HJÄÄÄÄLP jag med !!

Sånna lappar kan göra allt ibland !

kram på dig

2011-02-04 @ 09:41:42
URL: http://lifebyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0