Hello från InternetCafét

Nu sitter jag och Emma på internetcafé och håller på och har trevligt, lite hemlis planeringar och mys! Vi lär ju bli kvar här några timmar, 20:- för en hel dag. Härligt härligt, det är värda pengar.

Vad har ni för er, någon som har något kul på gång?


Såg dessa shorts på någons sida, kommer ej ihåg men hittar jag tillbaka så skriver jag! Alla borde se den bloggen, massa snygga kläder och åh!! Men sådana tänkte jag fixa till själv på mina shorts, ´dom är ju slitna och allt lite ljusare men bara nitar som fattas sedan är dom fullbodade! Fast mina nitar ska sitta på rumpfickan ofc!

Nej tillbaka till planeringen! Pussen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0