Krångel!!

Det är alltid något krångel med när jag ska beställa grejer från H&M, får ju aldrig ut mina grejer, alltid något fel. Så nu har jag bestämt för att byta hemsida, palla massa krångel hela j*vla tiden! Men men, nu byter vi!

Någon som vet någon hemsida med snyga kläder? Halens och ellos har vi kollat men det är inte lika kul som H&M, Jag älskar ju H&M. Elr ja, inte just nu, just nu hatar jag dom. Men annars, alltid fina kläder och skor, och billiga!! Och mina drömskor! Men nu kan dom ta sig!! Haha, elr något.

Har mailat dom nu, får se vad dom säger. Mer krångel och sidan är utesluten!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: oh yes :)

kollar lite tv nu annars har ja bara lagat mat idag ;)

Händer i helgen då?? :D

2011-02-17 @ 21:39:03
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

Sådär ja, nu är dagens Sweetie uppe igen :D

Så passa på att anmäla dej för tusan ;)

2011-02-18 @ 07:47:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nelly är ganska bra,grejerna kommer efter 2-3 dagar så det är soft så slipper man vänta 1 vecka ;)

2011-02-18 @ 09:25:30
Postat av: Anonym

Asos.com! handlar nästan bara därifrån... finns hur mycket som helst, är inte så dyrt heller. dessutom är det gratis frakt och grejerna levereras på typ en vecka direkt hem i brevlådan :)

2011-02-18 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0