Planera Make Up

Jag tycker alltid det är lika svårt att bestämma mig för hur jag ska ha sminket när jag ska ut. Jag är inte den som tar mycket tid åt mig när man ska till affären elr iväg och shoppa, men ska man ut en kväll så tar jag gärna lite mer tid för mig själv att planera.

Gärna lite extra tid för smink, hår och klädval. Jag känner att ikväll blir en tuff kväll för mig, först måste jag duscha och tvätta håret och det finns inget värre än ny tvättat hår. klart det känns fräsch och trevligt, men det går fan inte att göra ett skit med det! Vill man vara snygg i håret när man ska ut ska man helst tvätta håret 1-2 dagar innan så det inte är så lent och blä, som jag absolut inte vill ha det när jag ska ut. Det är tur Emma har Osis, räddaren i nöden!

Så tufft blir det kaske inte! Sotade ögon, Röda elr Rosa läppar och lite rockigt/sexigt lockigt hår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0