Restaurang besök

Efter vårt besök på internetcafét där vi satt ca 3 timmar gick vi och åt på restaurang, vi kände att det inte riktigt var dags att åka hem. Som vanligt när vi äter ute blir thai! Skit gott var det, men jag tror jag börjar tröttna lite på den maten nu, det enda jag verkligen inte tröttnar på är riset och den sötsura såsen, my god vad det är gott. Kanske yns på min tallrik. Efter restaurang besöktet åkte vi i allafall hem, men fan vad oflyt vi hade på vägen hem, först var tvärbanan sen, sen när vi satt oss fick alla gå ur för då hade ena dörren gått sönder. Haha god, och svin kallt och bajs. Jajisses.


GOTT

Dagens outfit

Suddig och dålig men men..

Jeans & Kavaj - Från Emma
Tröja - Jeans
Ring - Förlovningsring

Nu efter mycket om och men så är man Hemma! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0