SÅDÄR JA

Så har man glömt kycklingen i ugnen och bränt riset.
Kycklingen klarade sig tack och lov för det, men riset får jag göra om. Haha.
Dags för lite bättre koll kanske! Nu är jag i allafall hemma efter att ha varit på möte, varit på systemet och varit på affären. Snart ska jag ut IGEN och lämna brev på posten.. Igen! Det är mycket tid tradera kräven, ständig koll. Men det är bra, jag behöver något att roa mig med om dagarna och jag tycker ju att tradera är väldigt roligt. Kanske är bra för mig.

Kommer senare en bild på Dagen outfit, har som sagt haft fullt upp så har inte hunnit tagit det än, har ju inte gjort det på ett tag nu iof så tänkte börja igen nu. Får ta lite hjälp av Emma som får ta bilder, höhö! SLAVE, MOHAHA!!!! Haha, skämtosido.

Nu ska jag se till riset så det inte bräns igen.
Pussen på er!

Kommentarer
Postat av: Becca

allt bra? planer för helgen? :D

2011-02-04 @ 16:54:13
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0