SOMNADE

Haha my god, jag somnade i sängen.. som vanligt lyckas alltid somna så fort jag lägger mig ner. Jag behöver inte ens vara trött när jag lägger mig, somnar vilket som. Men fan vad skönt det var att sova ett tag, tror Emma somnade oxå. Men som vanligt vaknar ju hon före mig, stackarn får alltid vara ensam på morgonen och andra tillfällen då jag sover.

Blev ingen dagens outfit, eftersom att jag somnade får ta det i morgon, kan ju ta en nu men jag tänkte sälja lite mer på tradera så ska ta kort för det ist. Fick en ny tröja idag utav mamma från gina när hon kom hem, älskar den! Ni ska få se den på mig men just nu får ni  nöja er med bild från gina.
Den är lite transperant, ska nog ha den i morgon när vi ska ut. Kommer vara skit snygg till mina jeans shorts och svarta skorna från Nelly.

Jag har som en liten förkärlek till oversize tröjor just nu, jätte konstigt hatade dom förut. Ville bara ha kläder som satt tight och fick mig att se smal ut,nu gillar jag dom med lösa och bekväma. Kanske är ett litet framsteg för mig själv!

Har förövrigt hittat fyra par skor på nelly som jag gillar men kan verkligen inte bestämma för vilka jag vill ha, alla är så snygga! Ska vi sen så får ni hjälpa mig lite!

Snygg va?! Skit skön är den

Kommentarer
Postat av: Casse

Vart ska ni gå? :)

2011-02-05 @ 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0