Söndag 13 Februari

Godmorron!

Vaknade nio idag utav att jag hostar lungorna ur mig. Hatar den här jävla rethostan, men den e bra på sitt vis jag går upp normala tider nu mera, det är ju trevligt.

Har börjat kolla på filmen snabba cash som inte har intresserat mig tidigare, men nu när jag börjat se den måste jag ju ser klart filmen, och än så länge är den helt okej faktist. Får ta och se klart på den ikväll.

Var super trevligt i fredags att träffa Jenny (E's vän), hon var jätte trevlig! Fredagen var lyckad, trotts lite skit på kvällen och lite missförstånd, men annars var den bra. Ska sätta mig och redigera lite bilder nu tänkte jag, ha det så trevligt så länge!


Jenny och Jag i fredags

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. Så läckert! Det var jäätte skoj att träffa er =) måste göras om!.

2011-02-13 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0