TISDAG 1 FEBRUARI

God morgon sötnosar!

Klockan är nu kvart över sju, dags att stiga upp. Idag blir det fullt upp för mig, tradera, tradera, tradera! Har så mycket stuff där nu, lägger in nya saker hela tiden. Går som sagt igenom hela mitt rum!
Lika bra när man endå ska flytta snart, vill ju inte ha för mycket med mig då. Så lika bra jag säljer hälften, haha.
Bara kika in och se om ni hittar något, säljer mycket nya och oanvända saker, så det är toppen.

Ska snart springa upp och fixa min smootie som är gjord på bara jordgubbar!
Super gott! Och nyttigt. Får ta och skaffa hem lite bananer oxå, bara man har ca 2cm banan så blir ju smootie tjockare. Aldrig tänkt på det, Emma som sa det(blond som man e). Haha.


Såhär kan det se ut när jag fixar med tradera!
Fyra påsar med bara kläder & och en med smycken, skor och annat.
Det är en del.

Nej back to work..Tardera! Är som mitt nya arbete.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2654768

In och finn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0