Tisdag 15 Februari

Usch, jag mår jätte dåligt! Känns som om jag ska spy hela tiden, vågar inte ens klämma fram en rap för jag är så rädd för att jag ska spy ist. Vet ju inte riktigt om jag mår dåligt för att jag kanske ätit för mycket elr bara för mensen, men men det förblir ett mysterium! Haha, eller något.

Fått jätte gulliga kommentarer på senaste, till och med på engelska så kul! Jag blir jätte glad!

T.ex..

"Your site is best.!!! Be happy , have a nice day"
"Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work."
"Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting."

Thank you!!!!! <3 <3  Älskar mina läsare, får så söta kommentarer.
Love


Jag och E åkte ju och hälsade på mamma idag i Haninge C, Passade på att springa in på H&M och kolla efter deras skit fransar för jag kom på den superbra iden att klippa av dom så dom blev som en och en, testade på en halva jag hade hemma och det blev helt okej. Jg menar aldrig fel att spara pengar att göra annat för!.. Anyway, hittade dom Långa ist och såg att dom är typ dubbelt så fina(?!) än vad medium är, av någon konstig anledning. Vet inte riktigt vad dom gjort med dom Medium, dom ser ju mer fake och avklippta ut än dom längre. Jätte konstigt, så köpte i allafall ett par långa nu som jag ska testa, annars blir det tillbaka till dom gamla vanliga!


Pussen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0