Torsdag 10 Februari

Godmorgon(lite sent) alla underbara!

Idag vaknade jag vid halv tio, känns helt underbart att gå upp en "normal" tid vilket jag har varit duktig på att göra nu när Emma börjat sin utbildning. Gå upp antingen samtidigt som hon elr innan hon går. Man känner verkligen att man har mer tid om dagarna. Åh väldigt härligt att vaknaupp till dagsljus och inte när ljuset börjar gå ner, haha.

Jag är helt klar med rummet, bilder kommer, men det får bli senare har inte tid just nu, har möte klockan fyra men ska hoppa i en dusch nu och bleka till håret med den underbara hår in packningen! Sedan ska jag fixa mig lite och fixa klart med lite stuff jag hållerpåatt skriva upp.

Jag hoppas ni får en super trevlig dag, lycka till på Jobbet, skolan, praktiken, utbildning osv.. vad ni än gör!

Pussen på du!

Så snygg man kan va! haha *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0