Underbart väder

Vilket härligt väder det är ute idag, lite kallt men det kan jag leva med. Torts att jag är så j*vla tröttpå att frysa hela tiden. Men nu har jag i allafall suttit på baksidan och druckit oboy och kollat på folk somgår förbi, super härigt.

Lovely!

Härlig dag, har städat lite på rummet oxå eftersom att vi är kungar på att stöka ner efter ett dygn,med kläder och saker. Jag mår så bra idag.

Emma ligger och sover det var ju mindre kul, men nu vet jag hur hon känner när jag sover. Men det är klart vad är härligare än att sova?  Livet på en pinne typ.. Ska städa vidare tänkte jag i allafall, ska fixa till vardagsrummet lite, ser ut som ett bomb ned slag, seriöst! Ni får nog för och efter bilder sen, haha.

Sen ska jag "bleka" min blogg lite tänkte jag, bort med leopard mönstret, (även om jag älskart) men jag känner att den är lite mörk.. Vill ha något ljusare, bloggar blir så trista när dom är mörka. Bleka headern är ett måste i allafall, så får vi se hur det blir med bakgrunden.

Men men, det blir senare, NU ska jag städa vidare.

Pussen på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0