Usch och FY!

Så där ja,så har man varit mag sjuk och både skitit och spytt på sig. HÄRLIGT!
Kunde varit bättre, aldrig gråtit så mycket. Spytt i 12 timmar typ. Nu är det tack och lov lite bättre, jag mår inte längre dåligt har bara ont i huvudet och vissa kroppsdelar. Men jag hoppas att jaginte någonsin behöver må sådär dåligt igen, det var fan inte kul. Så svag och liten vill jag inte känna mig igen!

Ganska kul endå, Amanda(lillasyster) smittade mig, jag smittade Emma, alla vi tre håller typ på att smitta mamma.

Men men, som sagt nu mår jag lite bättre så nu kan jag komma igång med bloggandet på nytt! Färlåt för dålig uppdatering,men ni förstår mig säkert, inte sålätt att sitta vid datorn när man spyr var annan minut..  Väntar bara på en sladd till datorn från Sebbe så kan jag börja igen.

Pussen på er tills den kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Emely skänker en KRYA-på-er-KRAM!.

2011-02-23 @ 18:19:12
URL: http://morsanjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0