26 JANUARI; MY GOD!

Seriöst hur snygga är inte Acne skorna!
Dom är typ ful snygga.
Men Acne favoriterna är ju fortfarande dom lila.
Men dessa är verkligen super ful snygga & coola.


MEN Jeffrey Campbell tar priset.
Jag har förälskat mig i klossar det här året.
Blir mycket klossar till skor nu och jag bara älskar dessa;

MY GOD, I'M IN LOVE!

LOVELY..

Sitter i allafall och kikar lite på nellys hemsida nu och funderar på att klicka hem en kläning och ett par skor..
Vad tycker ni;



Visst ärklänningen snygg, med bara en arm och med rosetter.
Kan det bli bättre?
Och klossarna! Underbara, att dom är vita gjorde mig liiite fundersam... LIITE.
Men dom är ju faktist snygga och kommer nog till bra användning i sommar.
Så vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: vist är de skönt att ha ett jobb, men trivs man inte så är de inte alltid så kul att gå dit.. men jag förstår va du menar, har själv varit arbetslös och fått hoppa från ställe till ställe som vikarie!

Hoppas du får ett jobb inom kort :D



ja du va kan man göra, go cart är ju grymt kul, dock är de dyrt och man får inte köra så länge, laserdoom är ju oxå kanoners :b någon skojig aktivitet och sen en krogrunda är ju något som nästan alla gillar ;)



dagen har varit bra men känns som jag börjar bli sjuk så ska försöka kurera mig med lite dator medan älskling ska iväg och träna å så ska vi käka pannkakor sen ;) hihi...



hoppas din dag varit bra :D

kram

2011-01-26 @ 17:30:56
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Aleex

Oh jag har också kollat på den klänningen ^^ Köp den tror du skulle se awesome ut i den :D Hugzz <3

2011-01-29 @ 13:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0