Emmas Röda Lips!




Min Vackra Kvinna.

Så kul att jag får leka med henne, får alltid pyssla med hennes hår, sminka henne fixa naglar och lösfrasar.
Det är trevligt tycker jag, det är få som låter en pyssla så mycket.
Men Emm är öppen för allt, super kul för mig som har största intresset för smink, hår och annat uteseende mässigt.

Det är alltid jag som fixar hår och smink på henne.
Spelar ingen roll vad vi ska göra, Emma fixar aldrig håret elr sminket själv.
Det är som min uppgift.
Det gillar jag, det är kul att jag får göra allt sånt.
Känns bra att hon litar på mig, och gillar allt(?) jag gör. Lockar är undantag.
Får aldrig locka hennes hår. haha

Men men, allt annat.
Ibland får jag till och med bestämma vad hon ska ha på sig.
Jag älskar att hon är så öppen som hon är.

Att träffa henne är det bästa som har hänt mig, vilken tur att jag frågade om hon ville ses, haha!

Puss på dom läpparna

Kommentarer
Postat av: tyra

Hej! du måste bara gå nån utbilding i makeup o nagelvård .Du blir antagen på direkten:-)

2011-01-22 @ 00:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0