Gått ner 2,5kg

*cry, cry*
Jag kan ju knappast räkna med att jag blir frisk till tisdag.
Jag har ett möte då, men ser ut som att jag får om boka det.

Har fått jätte dåliga nyheter idag ang annat, som jag inte tänker skriva, men dom jag oxå är väldigt ledsen över.

Jag fortsätter hosta, lungorna och halsen av mig.
Det svider seriöst i bröstet när jag hostar.
Och jag får seriöst träningsvärk i magen.
Men jag har sätt att jag till och med fått magrutor.
Man kanske ska testa vara sjuk ett tag så kanske man kommer i form igen.
På en dag gick jag ner 1kg.
Nu har jag gått ner 2,5 kg..
Som sagt, kanske ska vara sjuk ett tag.
Iallafall oftare så kanske man går ner några kilon.
Väger i allafall 46,8 kg det är ju inte så illa.

Har kollat lite på Insiders idag med E.
Det programet är ju så bra!
Kollade på masa olika avsnitt.
Skit kul, lovely!

Nu sitter jag i allafall här i sängen och hostar som om jag skulle få ett pris för hosta mest.
Men det får jag ju tyvär inte, så får nöja mig med titeln "sjuk och irriterande, stackars E"
Aja, är man sjuk så är man kan ju tyvär inte göra så mycket mer än att fortsätta vara jobbigt med mitt hostande när vi kollar tv/film.
Avbryter kyssen med en hostning på hårstråt i mun.
Avbryter pilleriet i skrevet med "aj det gör ont"
Elr något liknande.

Seriöst när jag skulle skriva vad jag hatade på hemsidan Qx skrev jag 1. "Gropar i marken".

Vilket är förståligt, vem hatar inte att gå normalt, leka lite tuff,
drivflörta med folk och plötsligt bryter man nästan foten, skriker något otrevligt som "Fittslickare! Wtf!!", tittar runt så ingen såg fast i självaverket så såg alla och står och glor och garvar diskret åt det.
Själv går man vidare och låtsas att inget hänt.
Pinsamt.

Men nu hatar jag som nr1 på listan att vara sjuk.
Jag blir svag, öm i kroppen, alla kroppsdelar gör ont och jag kan knappt röra mig.
Jag blir gnällig, och alla måste hjälpa mig(fast det är fan upp till var och en om dom gör det) osv..
Fuck Sick.

Aja nu har jag skrivit tillräkligt med skit och inget hänger ihop så nu ska jag försöka sova igen.
Eftersom att jag inte har kunnat, för att jag hostat så jävla mycket, jag svettas och är blöt av febern, jag åmar mig för smärtan i kroppen, OCH FUCKING VÄRKTABLETTER HJÄLPER INTE!
*Harkel*..*Host*
Men men varför skulle ni bry er? va?!
Tss...

Ne okej skämtosido, är trött så vet inte ens vad jag skrivit.
Men men night night.
DET VAR ETT SKÄMT!
Allt mellan "Aja nu har jag.." och "Tss..."
Så alla fattar..

XoXo:*

Btw!! Jag har beställt lite mer saker nu, är helt extas!
Kommer i slutet av januari/början av februari.
Yay! Lovely! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0