Haha Pinsamt!

Fått en kommentar där något (som inte vågar skriva vem) har skrivit att jag kallar mig själv Kisse i vissa inlägg. My god..
Haha gjort! För typ ett år sen. Och det var till och med innan jag visste vem hon var.

Men bra försök, sen att jag klankar ner(?!) på kissie att hon inte kan stava, men att jag själv sedan inte kan stava.
Det har jag inte gjort, jag garvar åt hur hon stavar Chihuahua.

OCH! det står i inlägget att jag har dyslexi(stavning?) och att jag själv inte kan stava.
Så jag har aldrig sagt att jag är bättre på att stava, elr att jag kan överhuvudtaget.
Så du kan ju ta din lilla kommentar och trycka upp i röven. (:
Och läsa lite mer noggrant innan du kommenterar.

Annars.. Kul att ha dig som läsare! :D
Du är alltid välkommen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0