Har tråkigt bara.

1. Hur ser din dröm kille/tjej ut, om det bara gäller utseendet?
 Svar: Som Emma!  =D


2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? 
 Svar: En hel del till och med!

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Svar: Emma, vi spenderar alla timmar med varandra

4. Hur lång är du?
Svar: 161cm tråkigt nog, hade inte haft något emot att vara längre.

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
Svar: Hajar som hajar, SÅÅ bra!

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen.
Sparar inte mina mess

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Svar: Skicka sms, hatar att prata i tele, speciellt efter mitt förra förhållande då jag blev typ tvingad att prata i tele varje kväll innan jag fick sova.  -.-'

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Svar: Måste folk veta det? Ganska ointressant om man frågar mig.

9. När såg du senast din mamma?
Svar: Ja jag och Emma bor ju hos mamma tills vi hittat det rätte huset.. så ja idag. för kanske 15 min sen.

10. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
 På toppen i hollywood!

11. Tycker du om kaffe?
 Ohja! Älskar Kaffe, jag och E dricker mycket kaffe tillsammans.
Vi blir såna där kaffe kärringar när vi blir äldre.

12. Har du någonsin åkt ambulans? 
Haha Jo då!!

13. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!

14. Vad spenderar du helst pengar på?
Mitt utseende och min tjej.

15. Vem är den roligaste människan du känner?
Emma Fredriksson(min tjej), mer skadad människa  får man leta efter.

16. Har du haft sex under de senaste två månaderna?
Ohja!!!

17. Har du någon tatuering?
Jo, en stjärna på handleden. =D

18. Gillar du någon just nu?
Självklart, min tjej!

19. Har du provat droger?
Jag har rökt på, rökt cigg och druckit alcohol.. Annat? Nej!

20. Röka eller snusa? 
Asso igentligen helst inget men röka. Har ju slutat röka nu duktig som jag är.
Har ju inte rökt sen jag blev sjuk så känner att det kanske är nu jag ska passa på att sluta.

21. Har du pojkvän/flickvän?
 Flickvän. Världens bästa på köpet (:

22. vad är ditt mobil nummer?
 076femfem7sjuHahaTroddeDu.

23. Har du några syskon?
Haha, kan man väl säga.

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 
Jag har abonemange. Obegränsat bah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0