Jag är en Slampa på dangolvet..

..och på torsdag står jag där igen!

På torsdag kommer Maja och Sandra, ska bli kul.. har inte träffat Sandra än.
Så det blir roligt, har fått höra att hon är super snäll. (:
Då blir det i allafall ut och supa som gäller, och jag blir en slampa på dansgolvet"som vanligt"!
WOHO, KUL!

Ska bli kul att Maja kommer.
Det ser jag fram emot. :D

Nu ska jag laga mat, Emma kommer snart hem också.
Har sovit hela dagen bara för att tiden ska gå fortare så hon kommer hem någon gång.
Det är Underbart att vara lyckligt Kär.
Ännu mer underbart att det är i den perfekta och underbara Emma Johanna Fredriksson, 880928-****.
Lovely!

Jag är verkligen kär.
Den känslan jag har i kroppen har aldrig varit som förut.
Det här är speciellt.

Jag är super nervös om huset.
Jag vill verkligen ha det.
Hoppas dom flyttar!
Hahaha.

Senare ikväll blire till att fixa klart på tradera. lägga in nästan allt av det sista.
Lite fler kläder blire väl i morgon kanske.
Men alla små stuff som smycken, böcker, spel och annat.
Och kläderna vi tog bilder på igår.
Skit bra.

Nu tmaten på mig, kommer väl in en sväng senare.
Pussen på du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0