Kan inte bestämma mig

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska färga håret blond elr chokladbrunt med lite ljusbruna slingor i.
Vad tror ni?

Blond elr brun?
Vad passar mig bäst liksom.
Jag vet inte ens själv, tryggheten ligger ju i det bonda håret..
Men det känns som om jag har en viss trygghet i det bruna med.
Men jag tröttnar så fort på att ha samma hårfärg en längre tid.
Och nu har jag ju varit brunhårig i nära ett år.
Så blond maybe.

Får fundera på saken en tag till..
Men lutar ordentligt åt det blonda.
Det enda minuset är väl att när jag är blond.. så är jag blond.
Seriöst talat, jag blir osmartare på något sätt.

Aja, blire blondt får jag vara en dumma uppblåsta blondinen det gör inget.
Jag passar bra i den rollen endå.

Nu ska jag göra the så att min hals får lite värme och om tanke, haha.

Kommer in lite senare igen tror.
Btw har jag kollat på LVs hemsida och dom har ju så mycket snyggt vill verkligen ha en såndär stor resväska.
Grr!

Pussen på er!

XoXo

Kommentarer
Postat av: tyra

Jag tror på chokladbrunt.Du är säkert fin i blondt oxå,men jag håller stenhårt på brown.

2011-01-11 @ 15:33:58
Postat av: Iruba

Jag har alltid gillat dig i mörkare färger

2011-01-11 @ 20:19:48
URL: http://iruba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brunt. (:

2011-01-11 @ 22:14:22
Postat av: Sara

Saknar som vanligt det blonda håret ^^

2011-01-15 @ 21:48:58
Postat av: Fridah

**



HEJ! :) Det är storlek 36 i båda skorna :)!!



// Fridah

2011-01-17 @ 15:05:33
URL: http://fridahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0