Kommit en bit på vägen..

Jag har en underbar flickvän jag ska förlova mig med.
Vi har redan hittat hus som vi snart flyttar till.
Jag ska gå en utbildning och snart har jag jobb.
Jag har vänner som bryr sig om mig.
Och ALLA i min familj ställer upp för varandra, ingen trycker ner elr lämnar någon utanför.

Mitt liv kan inte bli bättre än vad det är just nu.
Inget kan förstöra det här.

Mitt liv är Perfekt tillsammans med Emma.

Jag är som ny, en mycket bättre människa.
Jag behöver inte snacka skit om folk för att må bra.
Jag behöver inte skylla ifrån mig på andra, jag står för mina fel.
Det borde andra oxå göra, och sluta få sig själv att låta så jävla perfekt när man är allt annat än det.

Men det är fint att folk försöker.
Jag tycker dock att det är patetiskt.
Ännu värre är det när personen i fråga kallar andra för patetiska.

Men som sagt, fint att folk försöker.

Mitt liv går vidare.
Nya kontakter, ny kärlek och nya vänner.


Det du är bra på är att dramatisera saker små som sandkorn och göra dom stora som hus.
Lycka till i livet, när allt ska vara en så dramatiskt.

Nu lämnar jag det här.
Har sagt mitt, nu är jag klar.
Kommentera på, skriv inlägg i bloggar och annat shit. Jag är klar.


NU! Ska jag fixa mig klart så ska vi dra ut och dricka lite!
Trevlans.

Idag har varit så djävulskt bra, inget kan rubba denna dag.
Idag är en såndär härligt bra dag.  :D

Ses senare elr i morgon.
Pussen på alla söta människor <3

XoXo:*


Kommentarer
Postat av: E

Fast du skriver ganska mycket skit, tycker jag :)

2011-01-22 @ 23:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0