Kvälls mys

Nu har jag och E spelat bingo, ätit choklad och kollat film.
Mysigt men filmen var helt skadad, fattade inte ett skit.
Men men, nu sitter vi här tillsammans och myser med varsin dator i knät.

Lite rädd för att jag snart inte kommer kunna blogga mer.
Min dator håller på att dö, sakta men säkert.</3
Men den är segare än segast, tar ca 20 min att starta (utan att överdriva)
Som vanligt..
Endå är jag bara inne på blogg, fb och msn ibland(sällan)
så man undrar ju lite vad problemet är.
Elr så är det bara datorn som är dålig helt enkelt.
Gammal om inte annat!  "/


Kommentarer
Postat av: cina

Chokladen såg inte fel ut mums.Skicka några till mig nu:-)Jag är ju ingen datorexpert,men tror du inte att ni skall fragmentera datorn:-))hihi

2011-01-05 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0