Lång dag


Oj oj, blev en långdag idag hos moster.
Hade räknat med att vara borta två timmar..
men vi åkte ett kom hem nio.
Haha,lite längre än planerat.
Men vi har haft jätte kul.

Jag kusinerna och E spelade bowling på Wii, jag vann!
E kom sist, HAHAH.

E och jag spelade även lite air hockey, och så gjorde jag något mer.
Vi fikade och åt middag.
Pernilla(moster) gjorde två pajer fin sallad, bröd och massa annat.
Vegetarisk paj blev det, eftersom både moster och E är vegetarianer.
Gott var deti allafall.
Haft jätte trevligt hela dagen (:

Bilder kommer senare.
Jag börjar bli sjuk så nu ska jag ligga i sängen och vila en heldel.

Pussen

XoXo:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling, jag lät dig vinna!

2011-01-07 @ 02:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0