Lördag 29 Januari/ FÖRLOVAD!

Igår var den absolut bästa dagen i mitt liv.
Jag är nu förlovad! (bild på ringarna kommer självklart!)
Jag är så lycklig, och jag har aldrig varit så nervös som igår.

Vi sitter och äter och har trevligt, dragit en shot var och pratar.

Emma vänder sig mot mig och börjar prata känslor och kommer in på "jag vill dela resten av mitt liv med dig" samtidigt som hon håller min hand.
Jag sneglar lite på Sandra som stor ler och börjar putta på Maja som sitter och klickar på mobilen.
Ser hur båda börjar stor le och Maja nästan gråter.
Då blir jag riktigt nervös och fattar grejen lite.
Så djävulskt nervös jag blev.
Emma tar fram asken och darrar som ett asplöv och frågar "vill du gifta dig med mig?".
Så fint och underbart som det lät.

Tog lite tid för mig att svara, jag satt mest och skratta av nervositet men lyckades klämma fram ett litet lyckligt"ja självklart!"

Kan inte tänka på annat, sitter och tittar på ringen konstant.
Det var så fint!
Så mysigt och bra.

Jag har aldrig sett Emma skaka så mycket som hon gjorde då.
När hon tog fram asken höll jag på och dö, hon var så nervös så hon fick inte ens upp den.

Jag kan fortfarande inte förstå att det faktiskt är sant.
Kan inte sluta titta på ringen.

Emma började nästan gråta.
Allt var så perfekt.

Inga fånerier, bara mysig, seriöst och väldigt rätt.
Kan inte bli bättre.

Jag är som lyckligast på jorden.
<3

Jag är fylld med kärlek idag!


Idag Fredag 28 Januari..
Har jag, Emma, Sandra och Maja i allafall varit ute och ätit på restaurang(Emma fria till mig)
Efter det så drog vi på Bowling och hade trevligt(kommer bilder)
Och så drog vi ut på krogen.
Men innan drog vi till Maja och drack lite, fixade och snackade lite.
Vi drog bara till Blå.
Tog det som var närmast.
Men det var trevligt.
Träffade Lina, Kim, Ida och några till..
Trevligt trevligt.

Ikväll var en fruktansvärt härlig kväll.
Den var så djävulskt bra och en förlovning på det.
Helt underbar dag.

Hoppas ni haft en bra dag!!
Godnatt pussen!





Kommentarer
Postat av: emmasfaster

grattis grattis <3!!!

2011-01-29 @ 16:04:02
Postat av: Becca

Nämen va roligt, GRATTIS I MÄNGDER :D hihi!!

super nyfiken på ringarna så nu får du skynda å lägga upp ;)

2011-01-29 @ 18:30:48
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0