Men hello..

..Gullungar! PulliPullor, SÖTNOSAR!
Eller något...?

Vad gör ni, nu sitter jag i sängen.
Kul va?
Och då undrar ni vad ska hon göra i sängen?!
OMG! ingen aning(:
Hoppa i ett bad tror jag,  pussa på min tjej kanske.
Klämma henne på tutten och säga att jag älskar henne.
Elr nej! Jag slickar henne på tutten!
Fast ne, då blir hon kåt.
Jag får nöja mig med en kläm och en puss.
Wiho.


Fatta att jag har tråkigt?!

Nu går jag.. men jag kommer tillbaka sen :D

PUSSEN PÅ ER KÅTBOCKAR!

"XoXo Gossipgirl!"  HAHHA


XoXo:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas precis som du att folk (eller ja, dom, eftersom jag har koll) förstår piken, men de gör dom sorligt nog aldrig. );

Jag har till och med provat själv.

2011-01-07 @ 05:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0