Nej nu är jag trött på detta!

Jag är så trött på att vara sjuk.
E håller tydligen på att dö här inne, en långsam död oxå..
Hahah.
Aja, anyway..
 Min hals är lite bättre nu.
Hostar lite mindre oxå, kliar inte lika mycket i halsen. det är ju bra tecken.
 Däremot har jag blivit förkyld.. men det kanske är för att jag börjar bli bra.
Haha vem vet!

Jag sitter och är lite sugen faktist på att pyssla lite.
Göra egna smycken och andra små saker.

Några idéer på vad jag ka göra förutom smycken?
Kanske en lampskärm..

Bjuder på en bild, visats förr.
Jag har bestämt mig för att jag ska gå på second hand och införskaffa lite kul.
T.ex ett skrivbord/sminkbord, som jag ska göra om och en fotölj som oxå ska göras om.
Spelar inte SÅ stor roll hur det ser ut eftersom att det endo ska "renoveras", fast det e klart hittar jag en hyffsat fin behövs det kanske inte.

Second hand butiker är ju mina favoriter, tyvär är jag sällan på några.
Får börja åka på secondhand oftare.
Vill i allafall iväg för att hitta en bänk och fotölj, även lite gammla fina tyger och så vill försöka hitta någon fin pälsjacka, en gammal.

Second hand är underbart!

Nu ska jag försöka hitta på något att göra, Ni får ha så mys babes.
Pussar!

XoXo:*

Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

jo men det är klart, hoppas det går över!

bara bra här tack :D

2011-01-14 @ 20:21:37
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0