Oj vilken seg dag

Seriöst, har aldrig varit med om en segare dag.
Skulle dygna, var vaken till typ halv elva sen somnade jag.
Vaknade runt tre igen..
Sen somnade jag om vid tio och vaknade för typ en timme sen.

Jag och E tänkte dra ut och käka men ingen utav oss pallade, haha.
Så vi gick bara tillaffären och köpte hem en massa för att göra thaiwok.
Blev as starkt och as gott.
Blev en varstin kulpåse till "efterrätt"

Jag som tänkte göra lite skönhetssyslor idag, och E och jag som tänkte åka iväg och fika lite mys.
Var ju faktist därför man skulle hålla sig vaken, blev ju trött runt typ halv sju på morgonen.
Och nu kommer jag inte kunna somna inatt igen.
Aja.. blir till och dygna igen kanske.

Jag har i allafall gått igenom min garderob nu, så nu ska det säljas.*blink*
Bara bilder som fattas dom ska vi ta ute i morgon i snön med lite solljus och det blir sol imorgon igen.
Förhoppningsvis.
                       

Kommentarer
Postat av: sebbe

asdfghjklöä'

2011-01-04 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0