SÄLJES!


Jag säljer mina nya stövlar.
Fick dom i julklapp, har endast testat dom inne.
Svarta med nitar, dragkedja på insidan och snörning fram.
Ny pris 699:-

Höjd: Ca 12cm
Stl: 36, passar även 37(som jag har)
Pris: 499:- + Frakt


Säljer mina super snygga klackar nu.
Aldrig använda, endast testade inomhus.
Svarta med vita stjärnor på.

Höjd: Ca 13cm
Stl: 37
Pris: 299:- + Frakt


Säljer mina Levis jeans, endast testade.
Svarta, snygga detaljer. Helt  nya!
Nypris 1200:-

Stl: 25, passar även en liten 26a
Pris: 699:- + Frakt

Avhämtning är ett alternativ om du bor i sthlm.
Vid intresse skriv en kommentar med din mail
(kommer inte att synas) så hör jag av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0