Söndag 30 Januari

Hej sötisar!


Har sovit bort hela dagen verkligen, kom hem ca sju i morse haha.
Så har sovit till fem idag. Men fan vad skönt det har varit, underbart att få sova ut lite.
Nu har jag druckit en smootie på endas jordgubbar och en macka. Bra bra.

Hel skön helg, utgång varje kväll utom idag. Sitter och fixar mig lite ska iväg till söder nu snart.
Jag, Emma och Maja ska kolla bio, detblir Burlesque, den ska tydligen vara dålig, vi får se vad vi tycker.
Jag hoppas den e bra, jag som älskar både Cher och Christina Aguilera.
Men tydligen ska Christina ha svårt med ansiktsutryck och dåligt skådespeleri ska det vara oxå, så detta blir spännande. Hoppas hoppas hoppas det inte är sant.

Nu ska jag fixamig vidare så jag kan dra snart, ska vara på söder åtta.Så nu har jag brottom, tåget går tjugo i.My god.Stress stress. Pussenpå er!




Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okey :D

har du haft en bra helg?? :b

2011-01-30 @ 21:19:14
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0