Torsdag 27 Januari;

Jaha, så var man blond igen då..
CA två till blonderingar så är håret nog klart.


Just nu

Nu måste jag skaffa ny hårförlängning.
Pallar inte blondera det jag har.
Så väntar tills jag får mina pengar så skaffar jag nytt.
No löshår tills dess.
Men lär ju inte behövas endå.
Kommer ha håret uppsatt tills det är riktigt blondt.

Ikväll blir ut gång i allafall, ska fixa till lite här hemma nu och sedan mig själv och Emma innan Maja och Sandra kommer!
Så blir det tre dagars supande

Kommentarer
Postat av: E

Hej, är det svårt att blondera från brunt till liknande platinablont? Är lite orolig över det haha. Vilka märken tycker du är bäst när det gäller blekning? (:

2011-01-27 @ 23:32:14
Postat av: Becca

vinnarna av dagens sweetie är dragna :D kika in och se om du blev vinnaren ;)



Annars allt bra idag?? :D

2011-01-28 @ 10:25:58
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0