Trevlig kväll!

Had en super trevlig kväll igår.
Vi gick bara ner till Ribby och tog några öl, hade lite dricka med oss också som vi drack efter.

Blev i allafall eftersupa hos Charlie, jag och Emma gick hem och hämta gitarren och mer dricka.
Sedan drog vi dit och Emma sjöng och spelade Gitarr, det var super mys.
Alla blev helt sålda på hennes röst, haha.
Ville att hon skulle spela och sjunga hela tiden.

Hon sjöng bland annat "Hit the road Jack"," Zombie" och hennes egen låt "Wait and See".
Super bra var det, fick radera typ alla bilder på kameran för att jag satt och filmade hela tiden.
Jag är ju som såld på hennes röst jag själv.
Helt underbart, speciellt när hon spelar gitarr och sjunger samtidigt.
Underbart!

Myspys kväll vare!

Kankse lägger upp någon video här se. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0