Världen ska få se dig

Världens Absolut Vackraste Kvinna!
Jag vill att hela världen ska få se henne.

Bild från första gången vi umgicks
Vi umgicks i flera dagar utan att lämna varandra.
Jag stannade kvar hos E i hennes lägenhet ganska länge.
Sen åkte vi hem till mig.
Det var jätte mysigt hela den tiden.

Hur vacker är hon inte?
Kärleken och Lyckan i mitt liv.
Jag är dum ibland, man aldrig med mening!
Jag älskar E mest av allt på denna planet, och snart förlovar vi oss.
Den bästa dagen i mitt liv var den dagen då vi träffades.
Det här kommer bli ett långt och lyckligt liv mellan oss.

Jag vill verkligen visa upp henne för världen.
Det finns ingen som betyder så mycket för mig som hon.
Jag är lever verkligen i dom lyckligaste dagarna i mitt liv.
Alla dagar är bra dagar, även när det kaosar.
Vi fixar allt tillsammans.
Vi är oskiljaktiga.

Spelar ingen roll vad folk tycker och tänker.
Det här är inte mellan er, det här är mellan oss.
Vi behöver inte folk runt om kring som talar om för oss hur vi ska ha det.
Och vi behöver inte folk som gör det för att vara lyckliga.
Vi är lyckliga tillsammans, och det räcker.
Vi ÄR lyckliga.
Och väldigt kära.

Åh, känner mig som en barnunge.
Men ord räcker inte..
Men jag vet inte hur jag ska visa på annat sätt.
Jag har bett dig förlova dig med mig.
Och snart gör vi det, på riktigt.

Det vi har.. är väldigt speciellt för mig.

<3 Yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0