Bilder - Dag 1 i Uppsala - Del 2

Låg som sagt i badet och bastade i ca 2 tim, underbart var det.

Jag i Bastun - Min första bild jag är nöjd med som oredigerad!! Hurray!

Emma gillar mina bröst!
Efter att vi badat och bastat klart gick vi tillbaka till rummet och åt lite middag, drack lite mer Champange och drinkar och så fixade vi oss inför kvällen. För utgång!
Vi började med att gå ner till Gillet, hotellets egna bar, den var stor och fräsch, men mer förkrökar ställe. Elr ett ställe men går till om man bara vill sitta, snacka lite med vänner och ta en öl. Så där var vi inte så länge. Efter att vi varit där gick vi vidare till Kalas tror jag det hette, skit ställe, det vart stort men sög.

Det är inte ofta man får se mig osminkad, men ibaldn händer det!
Time to fixa sig. Ego bilder på toan är ALDRIG fel!

Jag ser så vuxen ut på dom två bilderna. Jag ser ju faktiskt nästan ut att vara 20 trots allt! Haha

Mycket mer bilder kommer. Ni får bara vänta en dag elr två! Hihi *evil eye*
Både från badet och annat!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0