Bilder - Dag 1 i Uppsala - Del 3

Det här är inte kul, jag har precis varit sjuk, nu är jag sjuk IGEN! Jag sitter här på sängen och är jätte seg, kroppen värker och jag har ont i halsen och svårt att svälja. USCH! vad jag är trött på att vara sjuk, sist var jag sjuk i lite mer än en vecka, + att jag fick en fruktansvärd rethosta som jag PRECIS blivit av med. Men nu hostar man igen.

Bilder;
På väg till Uppsala, utan för mig och väntar på bussen som ska ta oss till tåget mot sthlm C som ska ta oss till tåget mot Uppsala. Haha, aja.

Jag älskar att mitt hår blivit så långt! Men längtar som sjutton till jag köpt löshår.

Men men som sagt..

..Så efter att vi badat och bastat i ca 2 tim, gick vi tillbaka till rummet, drack och fixade oss inför kvällen.

Min snygging utanför hotellet

På g till Gillet, hotellets egna bar. Jag är så kär i min kvinna, blir nästan rädd för mig själv!
God, i love you Emma!

Mer bilder kommer tar lite itaget.
Har tyvär inte så mycket att skriva om just nu eftersom att jag bara ligger i sängen och är sjuk. Blir bättre när jag är frisk, då ska jag förhoppningsvis bli klar med headern till den nya bloggen, bara bild som saknas.

Pussen så länge!

Kommentarer
Postat av: Kottish

Gud vad fin du blev i blont hår :D <3 me like



Och måste påpeka att ni på sista bilden bilder ett fint hjärta tillsammans :) Miss u hun

2011-03-13 @ 03:33:47
URL: http://blacklotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0